23948sdkhjf

Nemlig.com lancerer Måltidskasser

For kunder i Storkøbenhavn kan der afgives bestilling inden klokken 12 med levering af Måltidskassen den samme dag.

Det skal være nemmere at kombinere ugens dagligvareindkøb med lækre, sunde og inspirerende hverdagsretter lige til at gå i krig med.

Derfor introducerer Nemlig.com nu Måltidskassen, der kan bestilles efter sommerferien, og som letter hverdagen for travle danskere, idet de kan købe alle deres dagligvarer samt ugens måltider ét og samme sted, skriver virksomheden i en pressemeddelelse. 

Som den eneste leverandør af måltidskasser i Danmark tilbyder Nemlig.com kunderne at bestille Måltidskasser alle ugens syv dage til levering den efterfølgende dag.

For kunder i Storkøbenhavn kan der afgives bestilling inden klokken 12 med levering af Måltidskassen den selvsamme dag.

Det bliver også muligt at justere sin Måltidskasse i forhold til indhold samt antal personer indtil aftenen før modtagelse. 

- Måltidet er et vigtigt samlingspunkt for mange familier, og vi ved, at cirka 15 procent af alle vores kunder i dag allerede benytter sig af en måltidskasseløsning. Men vores kunder efterspørger en mere fleksibel løsning, hvor de kan til- og afmelde måltidskassen samt justere antallet af personer, der skal være mad til osv. med kort varsel. Og lige så vigtigt, at de sammen med Måltidskassen kan få alle deres andre dagligvarer leveret lige til døren, når det passer dem. Med vores Måltidskasse sætter vi kundernes ønsker i forreste række, og vi glæder os rigtig meget til, at de kan få glæde af denne løsning, siger Stefan Plenge, stifter og administrerende direktør i Nemlig.com.

Når Nemlig.com efter sommerferien åbner for salget af Måltidskasser, er det kun ét blandt flere nye strategiske tiltag, der skal være med til at holde den fortsatte tocifrede vækst hos Danmarks største onlinesupermarked.

Nemlig.com har mange initiativer i støbeskeen det næste år, fortæller virksomheden.

- Vi ønsker at lette hverdagen for danskerne og arbejder konstant på at forbedre vores koncept. Vi lytter meget til de mange gode ønsker og idéer, som vi får fra vores loyale kunder, siger Stefan Plenge. 

Ifølge GfK Analyse har knap hver fjerde danske husstand købt dagligvarer, vin eller måltidskasser online i 2017.

Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.137